Skadad nu då

Ja då va jag hemma ifrån stallet.
Och jag tabbade mig totalt imorrse. Fick skit brottom så jag glömde ringa till den tjejen jag skulel till öppet hus med.
Och nu är hon säkert skit sur.
Jag ber verkligen hemskt mycket om ursäkt, jävligt dålig stil av mig!

Men du kan skratta åt att jag slog mig som fan.
För jag trillade av min häst och slog mig något så fruktansvärt.
Slog i huvudet ( hade hjälm! ) så jag mår helt illa nu och känner mig helt trött.
Sen slog jag i ryggen, rör mig väldigt stelt och långsamt.

Men M Jag är verkligen ledsen, så jävla dålig stil som sagt.
Hoppas verkligen inte du kommer fortsätta vara arg.
Men jag förstår dig till 100 %
Förlåt verkligen!

Kommentarer
Postat av: Madeleine [geekosaurus]

Det är lugnt.. Eller ja, egentligen inte. Men det känns olönt att vara sur när du bett om ursäkt och allt. Försökte bara ringa, sa hallå flera gånger, men ingen sa något, sen tog mina pengar slut. Så jag lånade Victors mobil och ringde hem till dig, och så sa din mamma att du red. Blev lite sur.. Jaja, skitsamma.



Tog i alla fall en tröja till dig :)

2008-11-15 @ 14:24:18
URL: http://geekosaurus.blogg.se/
Postat av: Nathalie [asilentescape]

hej! ^^

Min mail är [email protected]!

2008-11-16 @ 15:14:09
URL: http://asilentescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0