Praktik uppdatering

Hejsan hejsan!
Då har snart en hel vecka av min praktik gått.
Och det har varit super roligt.

Jag praktiserar på Lokaltidningen i Lund.
Något av det roligaste jag gjort, under alla gånger jag varit på praktik.
Jag får göra annonser, illustrationer, följa med till kunder m.m.

Och de alla som är där är jätte trevliga.
Mer eller mindre.

En annan anledning till varför det är så kul,
är Peter. Killen som ger mig alla saker att göra.
Han är riktigt snäll, och behandlar verkligen en väl.
Och enligt vad jag sett så älskar han verkligen sitt jobb, och det gör saken bara bättre.

Nu ska jag hitta mitt USB minne och föra över lite bilder jag gjort i illustrator så han kan spana på dom.
Mest för skoj skull.

Uppdaterar senare igen!
BTW vad tycks om designen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0