Mardröm

Hejsan!
allt bra med er?

Helgen har spenderats med Joel, riktigt mysigt.
Jag måste bara brätta om min drömm inatt.

Jag drömmde att Joel ringde mig och sa att han inte ville vara tillsammans med ig något mer. För jag var arg hela tiden.
Och när jag ringde honom för att fråga om jag kunde få komma och hämta alla mina grejer sa han att jag förstörde hans liv och att han aldrig ville se mig mer.

Sen vaknade jag helt gråt färdig, och kröp upp i Js famn och låg där och grät lite.
Usch sen va jag jätte rädd att det hela faktiskt hade hänt.
Men det har det inte. Vi är fortfarande tillsammans!
Och det är jag glad för, älskar ju min pojke <3

Kommentarer
Postat av: Mariah N

Mysigt!

2008-10-05 @ 22:13:16
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0