Mycket nu!

Imorgon vid denna tiden sitter jag på planet.
Gud så härligt :D
Kan inte riktigt fatta att det är imorgon, men ja det är det!

Och måndagen efter att jag kommit hem, ska jag med Bettan och rida igen.
Och då kommer beskedet om jag verkligen vll eller inte. Men som det ser ut nå så vill,vill, VILL jag !
Jag fick även veta att hästens ( Pärlan ) ägare är en bekant till mig.
Det visade sig att jag umgicks med hennes dotter som yngre. Jag har anat det lite.
Men har inte varit säker. Men nu vet jag.
Och det förenklar det hela lite grann.

Men jag får vänta 1 hel vecka innan jag får träffa henne.
Men idag ska jag :
Packa
Städa
Köra till malmö och köpa ridkläder ( Ni får se dom senare)
Hälsa på töserna och säga hejdå
Ja det va typ allt

Och jag kan inte sova.
Men nu ska jag packa lite till :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0