Godmorgon!

Jag ska försöka uppdatera mina kategorier med jämna mellanrum.
Då har jag valt att inte ha allt för många kategorier. Så just nu ska jag försöka få minst ett inlägg i varje kategori tills nästa söndag.

Idag ska jag iväg till stallet.
Har jätte mycket att göra!
Och jag kom precis på att jag anmälde mig till öppethus idag, men jag tror det började vid 10 tiden. Så jag hinner inte dit.
Plus jag har för mycket annat att göra.

Så tyvärr.
Men nu blir det frukost och sen iväg till stallet.

Kram

Kommentarer
Postat av: Annica

åhh va härligt att komma i väg till stallet.

japp jag håller med dig, Alice och Kevin e bäst!!! Anna e helt ok oxå. ha det gott

2008-11-15 @ 10:03:03
URL: http://annicaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK Sandra. Du kunde kanske ha ringt....?

2008-11-15 @ 11:55:32

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0