Hemma igen!

Hej hej!
Ja då är jag tillbaka i kalla Sverige. 
Efter en underbar vecka på Teneriffa, så kändes det lite dystert att komma hem ändån.
Men jag har längtat lite, ska rida med Bettan idag. Och IDAG bestämmer jag mig, om jag ska böja rida Pärlan. 

Men åter till min resa då.
Vi åkte hemifrån vid 6 tiden. 
Och planet lyfte 8.40. Men vi var tvungna att vara där 2 timmar innan.
På flyget gick allt bra, jag sov nästan hela tiden.
Och J återgick till barndomen, han var helt uppspelt eftersom det var hans första gång att flyga.
Men allt gick bra.
Och Teneriffa var väldigt mysigt. 
Vi bodde på ett bra hotel ( Fanabe Costa Sur ), nära till stranden och nära till alla resturanger och liknande.

Hotellet hade en stor pool 
och man kunde sola på taket, där det även fanns 2 små pooler.
En stor frukost,lunch och middags buffé.
Och rummen var jätte fina.

Ja mer kommer väll senare, det dyker även upp en hel del bilder.
Ska försöka klämma in ett eller två inlägg ikväll.
Måste ju berätta mer.

har även fått lite frågor när det gäller tävlingen.
Det dyker också upp, jag LOVAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0