Jul, Jul, strålande jul!

Snart är det jul!
Och jag älskar verkligen julen, tycker det är så mysigt.
Bara att få köpa presenter till alla och sen slå in dom.
Baka pepparkakor och lussebullar.
Och klä granen.
Åh som jag längtar!

Och alla traditioner, som kalle anka.
Men sen kommer den svåra frågan, vad ska man köpa till folk ?

Jag gillar inte att hets köpa saker någon vecka innan jul. 
Någon som har något tips? 
Till kompisar både killar och tjejer?

Vad önskar NI er i julklapp?

jag är jätte tråkig, önskar mig pengar och pressentkort lite överallt.
Men ja det löser sig. 



Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Eftersom jag älskar att köpa julklappar så är mitt tips att köpa många små saker att ge bort, då kan man ge flera och det finns ju så mycket smått och billigt som passar de man känner jättebra bara man tänker efter! Köper man billigt kan man köpa många och alla gillar väl att få många julklappar? :)

2008-11-06 @ 15:31:43
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0