Katrin...

Jag vet inte vad denna donnan heter i efternamn, men Katrin var med ivakna med the voice härromdagen.
Och jag fick en ny uppfattning av henne.
Följer visserligen inte hennes blogg. Det är mest om Bloggkommentatorerna nämner något läs värt om henne.

Min uppfattning var att Katrin var en bitchig brud.
Men på the voice verkade hon väldigt trevlig faktiskt.
Gon kommer från Polen också, vlket jag inte visste.
Men samtidigt jag vet ju typ ingenting om henne.

Lite kul att man kan ändra uppfattning bara sådär.
Har en helt annan uppfattning till Blondinbella nu än vad jag hade innan.

Men jag är väldigt snabb med att få en dålig uppfattning av folk.
Ge mig ett dåligt första intryck och jag kommer ALLTID komma ihåg det.

Hur har du uppfattat Katrin och andra bloggare/bloggerskor?
Mest kul och veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0