Helgen rent allmänt

Okej har ju fortfarande inte berättat om helgen...
Ja den bestod av väldigt mycket shopping.

Fredag: Va i skolan slutade 14.45 typ.
Sen åkte jag in till Lund C och väntade på mamma och pappa.
Och åkte till Center syd
Då jag köpte en hel massa saker.
 - En röd bekini till resan ( rött e sit snyggt enligt mig )
- 2 par Jeans ( Alla mina tighta jeans är sönder )
- Ett par mjukis byxor ( Måste under höstens gråa dagar)
- En mjukis tröja
- Mössa och halsduk
- En väst man har utanpå t-shirt som slutar vid brösten typ
- Lite grejer så jag kan göra smycken
- En kofta


Efter att jag varit och shoppat så åkte jag hem till Joel. Och mös hemma hos honom.

Lördag: Vaknade upp med älsklingen min. Låg och gosade rätt länge, har blivit en liten latmask av mig nu.
När vi ätit frukost och gått en liten runda så ville han åka till NOVA.
Och snäll som jag är så hängde jag med.
Där köpte vi inte så jätte mycket.
Han köpte en jätte fin röd töja.
och jag
- En jacka ifrån H&M
Efter vårt besök på nova, så bjöd han mig på resturang ( bara för att han är så söt).
Vi åt på wok house som ligger vid LUND C. Det finns en wok house resturang på nova också men dom stängde så tidigt. Sen åkte vi den låååånga vägen hem till sjöbo igen. Och kollade film och mös.

Söndag: Mamma drog med mig på utförsäljning hos Ilse .
Så jag åkte ifrån älskling runt 13.00 tiden.
Sen in till malmö med mamma. Där jag köpte:
- En regn jacka
- Ett par "ut och gå långa promenader" skor. ( skit sköna va dom )

Sen åkte vi vidare till skopunkten.
Jag var ute efter ett par stövlar. Men hittade inga hos Ilse.
Men jag köpte ett par jätte fina  bruna.
 Sen hem och dega.

Ja det var typ allt mer eller midre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0