Nu jäklar!

Haha jag e för dålig, kunde inte bestämam mig för vilken design jag skulle ha.
Men nu jäklar, denna e jag rätt nöjd med !
Nu blir det nya tag i bloggen och utnaför bloggen!

Ska börja leva mer hälsosamt och träna ordentligt regelbundet.
Bloggen kommer uppdateras oftare.
Och jag ska hålla vad jag lovar!

Idag då
Sov med hjärtat inatt. Gött som fan <3
Sen upp 06.30 för att fixa mig och lite sånt.
sen åkte jag till skolan, där Elise gysade sig med min telefon!
Ringde 700 ggr och jag trodde det va Joel. Och blev skit sur på honom (hade lektion liksom) och jag klickade hela tiden.
Haha men så pratade jag med Joel:
Sandra: Va det du som ringde mig ?
Joel: Nej ???
Sandra: E du säker?
Joel: ehh jag ringde imorrse...
Sandra: Men jag menar nu?
Joel : nej det va inte jag ?
Paus
Joel : Det kanske va Johan..
Joel till Johan: Har du ringt Sandra`?
Johan: Ja??
Sandra : men wtf ? Aja nu e jag arg på honom (oserriös) men men ses sen hejdå

Träffar Elise i matsalen
Sandra:Vet du när mötet är idag?
Elise: Ja 12.30 jag ringde dig som fan innan, men du bara klickade mig!?
Sandra skrattar och berättar hela historien

haha vilken dag!
Sen var vår graf flyttad? Blev lite irriterad för han har inte sagt något till oss??


Efterskolan drog jag hem till m&m för att träffa kusinerna och äta.
Och nu är jag hemma.


Kommentarer
Postat av: Madeleine [geekosaurus]

FAN vad snygg design. Älskar den! Lätt snyggaste du haft hittills :)

2008-10-07 @ 20:48:13
URL: http://geekosaurus.blogg.se/
Postat av: Elise

hahaha det var faktiskt ganska kul xD

2008-10-12 @ 19:20:41
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser den)

Har du en blogg kanske ?:

Tala med mig:

Trackback
RSS 2.0